Aktówka męska skórzana - must have na jesień 2020

Autor Mateusz - października 12, 2020

 Cześć!

Dzisiaj na blogu wpis, na który większość z Was pewnie czekała! Coś, czego nie może zabraknąć w Waszej jesiennej garderobie w tym roku. Mam nadzieję, że spodoba się Wam to, co na dzisiaj przygotowałem.

Aktówka męska skórzana

O aktówce męskiej marzyłem już od dłuższego czasu i dopiero teraz udało mi się trafić na taki model, który mnie w pełni zadowala! Nie mówiąc już o kolorze, który jest wręcz obłędny.


Solidna aktówka męska

Jak widać zapięcie jest wykonane dość solidnie - a co ciekawe mamy tutaj dołączony kluczyk, więc tym lepiej, bo z tyłu głowy jest zabezpieczenie, zwłaszcza dla osób, które noszą przy sobie ważniejsze dokumenty.


W środku mamy kieszeń zapinaną na zamek, więc dostęp do potrzebnych notatników, kalendarza jest prosty. Zamek odpina się do samego końca, więc z powodzeniem można wyciągnąć coś, co zalega na samym dnie.

Przy tylnej części aktówki męskiej mamy dodatkowe przegródki, często umieszczam tam teczki, których aż tak często nie używam, ale muszę mieć przy sobie (wzory dokumentów).


W środku mam dodatkowe miejsce na organizery na rzepy, mam tam miejsce na klucze, długopisy i inne potrzebne mi przedmioty. Doceniam taką prawidłową organizację - zawsze wiem, co gdzie jest i nie mam problemu w poszukiwaniu czegoś na ostatnią chwilę.


Sami przyznajcie - kolor aktówki idealnie wpisuje się w jesienną aurę - podoba mi się fakt, że jest ona dość jednolita, nie ma tutaj połączenia dwóch kolorów. Całość, w zależności od dobranej stylizacji prezentuje się albo elegancko albo casualowo. To mi się w niej najbardziej podoba. 

Aktówka skórzana na dokumenty

Taka aktówka musi być bardzo dobrze wykonana i solidna - aby dokumenty były bezpieczne i nie dostały się w niepowołane ręce. Tutaj rączka jest naprawdę dobrze wykonana - zawiasy są grube, solidne, nic o siebie nie ociera, nic się nie zacina, więc mam nadzieję, że tak pozostanie.

Dobrej jakości aktówki z powodzeniem można znaleźć
Szeroka gama kolorystyczna sprawi, że każdy mężczyzna znajdzie coś dla siebie. Są tam różne warianty pojemności, kieszonek, zapięć, także naprawdę można taką aktówkę dobrać pod siebie i właśnie to podoba mi się najbardziej w sklepie Modny Portfel.


Sami zobaczcie jaka jest pakowna - notatnik, kalendarz, długopisy, klucze. Kilka mniejszych schowków, do tego kluczyk i mamy przepis na idealną aktówkę męską. Właśnie czegoś takiego szukałem i znalazłem :)

A Wy? W czym nosicie dokumenty? Lubicie takie aktówki, czy raczej jesteście wierni innym torbom? A może nie macie potrzeby korzystania z takich dodatków?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy