Jakie spodnie na lato?

Autor Mateusz - sierpnia 27, 2020

 Cześć!

Dzisiaj mam dla Was coś genialnego, odkrywczego jak dla mnie i mega wygodnego - spodnie z lnu. to odpowiedź na pytanie zawarte w tytule. Wcześniej sceptyczne podchodziłem do tego materiału, nie było nam po prostu po drodze, ale wysokie temperatury zmusiły mnie do poszukiwania jakiejś alternatywy dla mojej garderoby.


Jakie spodnie na lato wybrać?

Jeśli Twoja praca wymaga nienagannej prezentacji i nie możesz sobie pozwolić na coś bardziej casualowego zwróć uwagę na to, z czego wykonany jest Twój garnitur/uniform i wybierz coś z lepszej jakości materiału, który pozwala skórze oddychać.

Jeśli jednak możesz pójść w stronę nieco luźniejszych stylizacji to koniecznie sprawdź, czy będą odpowiadały Ci spodnie z lnu. Zarówno pod względem faktury materiału jak i jego przewiewności.



Lniane spodnie na lato

Będą one doskonałym wyborem, jeśli cenisz sobie naturalne materiały i przewiewność która jest ważna zwłaszcza podczas takich wysokich temperatur jakich doświadczamy teraz. Co ciekawe len jest materiałem bardzo wytrzymałym, więc takie spodnie będą po prostu dobrą inwestycją.

Spodnie wykonane z lnu założone na ciało dają przyjemne poczucie chłodu, a i jeśli wyjdziemy na świeże powietrze wiatr z powodzeniem przedostanie się przez jego fakturę.

Spodnie na lato przewiewne

Gdy pierwszy raz założyłem na siebie takie spodnie nie miałem ochoty w ogóle ich ściągać - ta wygoda i nieograniczanie ruchów są genialne. Naprawdę poczujecie ogromną różnicę jeśli na co dzień śmigaliście w nieco bardziej formalnych i grubszych spodniach.

Dodatkowy plus z posiadania lnianych spodni? Ten materiał jest higroskopijny i dodatkowo wchłania pot, nie dając przy tym odczuć tego na ciele, ma właściwości antygrzybiczne i antyalergiczne (taka informacja będzie szczególnie ważna dla wrażliwych osób).

 

Lniane spodnie męskie na lato

Jeśli już masz zdecydować się na lniane spodnie wybierz te, których skład to w 100% len. Materiały z domieszką innych włókien po pewnym czasie mogą zacząć się mechacić i przetrwać z Tobą tylko jeden sezon. Zawsze wyznaję zasadę, że lepiej dopłacić i kupić raz a porządnie, niż co sezon wydawać pieniądze na ponowny zakup.

Len ma to do siebie, że bardzo się gniecie - ale i do tego człowiek zdąży się przyzwyczaić a nawet to polubić. Naturalne materiały mają to do siebie, że są bardziej gniotliwe, ale to ich urok.


Obecnie gama kolorystyczna ubrań (w tym spodni) z lnu jest ogromna. Fakt, że często są to stonowane odcienie, które dobrze wyglądają na niemal każdym, to spotkać można i te w nieco intensywniejszych barwach.

Mam nadzieję, że i Wy zainwestujecie w spodnie z lnu i w końcu odetchniecie z ulgą w te upalne dni. Dajcie znać w komentarzach, czy macie w swojej garderobie coś z lnu!

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy