Jaki pasek skórzany do spodni?

Autor Barbara - września 07, 2020

 Cześć!

Dzisiaj mam dla Was wpis, w którym opowiem trochę o moim ulubionym pasku do spodni, za którym kryje się niezła historia. Mam nadzieję, że ten wpis przypadnie Wam do gustu :) Obecnie wybór skórzanych pasków do spodni jest ogromny - czasami człowiek rezygnuje z wyboru, gdy ma przed sobą do przejrzenia około tysiąca produktów. Ja na szczęście miałem w swoim domu pasek, który tylko na mnie czekał. 


Pasek wykonany ze skóry jest naprawdę solidny, nic dziwnego więc, że ten, który Wam tutaj prezentuję ma już ponad 40 lat! Wciąż podziwiam jego dokładne wykonanie i przykładanie uwagi do najdrobniejszych szczegółów. Ten skórzany pasek nosił mój dziadek, gdy był znacznie młodszy - pomimo tych wielu lat pasek zachował się w świetnym stanie. Wiem, że za jego czyszczenie i konserwację odpowiedzialny był sam dziadek - starsi ludzie mają rękę do takich rzeczy.


Jaki pasek skórzany do spodni?

Wszystko zależy od tego, do jakiej stylizacji taki pasek byłby potrzebny. Skórzane paski mają to do siebie, że praktycznie wszystkie dobrze wyglądają zarówno w stylizacji casualowej jak i nieco bardziej formalnej. W moim przypadku ten pasek dobrze sprawdza się jedynie podczas nieformalnych wyjść z przyjaciółmi, lub gdzieś na miasto. Nie sądzę, aby tam mocno brązowy kolor pasował do eleganckiego garnituru.

Trzeba wziąć też pod uwagę fakt, że ten pasek jest dość szeroki jak na standardowe produkt tego typu. 



Przy wyborze paska ważna jest też klamra/zapięcie, ważne, aby było naprawdę solidne - częste, codzienne używanie paska sprawia, że jest to element najszybciej zużywający się i już na początku użytkowania może być problem. Ten pasek posiada miedzianą klamrę i inne elementy, także jego czyszczenie z patyny jest nieuniknione.


Bardzo lubię skórzane paski, niezależnie od tego, czy pasują do obecnych trenów, czy też nie. Zawsze znajdzie się stylizacja, do której taki pasek będzie odpowiedni. Do tego przedmiotu mam ogromny sentyment, zwłaszcza ze względu na to, że należał wcześniej do mojego dziadka.

A Wy? Lubicie skórzane paski do spodni? Czy raczej stawiacie na te wykonanie z innych tworzyw? Kupujecie je w sieciówkach czy w sprawdzonych sklepach internetowych?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy