Gdzie na wieczór kawalerski?

Autor Mateusz - maja 12, 2022

Cześć wszystkim! Za mną weekend pełen zabawy. Spędziłem go w gronie najbliższych kumpli na wieczorze kawalerskim mojego przyjaciela. Zabawa była przednia, choć organizacja całego wieczoru nie należała do najłatwiejszych zadań. W tym wpisie podzielę się z Wami zdobytym doświadczeniem i mam nadzieję, że udzielę Wam wielu cennych wskazówek. 


Co to jest wieczór kawalerski?

Wieczór kawalerski to impreza lub wspólny wyjazd w męskim gronie znajomych przyszłego pana młodego. Jest organizowany zazwyczaj przez świadka lub najbliższe grono przyjaciół szczęśliwca. W tym roku to ja zająłem się organizacją wieczoru kawalerskiego mojego najbliższego przyjaciela. Przyznam się, że nie zdawałem sobie sprawy, że organizacja kilkugodzinnej zabawy może okazać się tak skomplikowana! Najtrudniejsze zadanie czekało na mnie na samym początku. Było to wybranie terminu wieczoru kawalerskiego, tak, aby każdemu odpowiadała dana data. Nie potrafię powiedzieć, ile razy zmienialiśmy termin... Na szczęście po kilku dniach ciągłej dyskusji udało nam się ustalić datę tak, aby nikogo nie zabrakło. Wybraliśmy się do domków nad jeziorem na Mazurach. Pogoda dopisała, dzięki czemu większość czasu spędziliśmy na świeżym powietrzu. Weekend w męskim gronie był naprawdę świetny. Wybraliśmy się na wycieczkę rowerową, później na wspólny obiad. Po obiedzie wróciliśmy do domku, gdzie fajnie spędziliśmy czas, grając w gry, które przygotowaliśmy wspólnie dla pana młodego. Wieczorem zorganizowaliśmy ognisko, przy którym siedzieliśmy aż do samego rana. Było fantastycznie! 


Co kupić na wieczór kawalerski?

Wieczór kawalerski nie może obejść się bez prezentów! Wspólnie ze wszystkimi uczestnikami wieczoru kawalerskiego złożyliśmy się na wspólny prezent. Przyszłemu panu młodemu kupiliśmy wymarzony zegarek, a także kilka drobnych erotycznych gadżetów, bez których nie może obejść się żaden wieczór kawalerski! W pudełku znalazł spory zapas prezerwatyw, a także męskie stringi! Męskie, seksowne majtki mogą urozmaicić niejedno życie erotyczne! Właśnie w takim celu je kupiliśmy i mamy nadzieje, że nasz przyjaciel z chęcią  z nich skorzysta. 

Co do kupna prezentów na wieczór kawalerski nie ma jednego sprawdzonego pomysłu. Prezent trzeba dopasować indywidualnie do każdego pana młodego. Może jest jakiś gadżet, o którym przyszły pan młody od dawna marzy? My zdecydowaliśmy się na kupno zegarka, ponieważ zapytaliśmy o radę przyszłą żonę naszego przyjaciela. Podpowiedziała nam, z jakiego prezentu jej przyszły mąż na pewno się ucieszy. W 100% miała rację! Bardzo ucieszył się zarówno z zegarka, jak i z erotycznych gadżetów. Szukając pomysłu na prezent, miałem mętlik w głowie. Pomysłów na prezent są setki. Osobiście myślę, że fajnie jest dopasować prezent do charakteru przyszłego pana młodego. Mój przyjaciel jest bardzo spokojną osobą, dlatego od początku wiedziałem, że wieczór kawalerski w klubie na pewno nie przypadnie mu do gustu. Postawiłem na spokojny weekend na Mazurach i nieskromnie mówiąc – był to strzał w dziesiątkę! Spędziliśmy fajnie czas w męskim gronie, a z wieczoru kawalerskiego wróciliśmy wypoczęci i zadowoleni. Wieczór kawalerski to niekoniecznie impreza. My wybraliśmy weekend na łonie natury. 

Organizacja wieczoru kawalerskiego była dla mnie fajnym doświadczeniem, które mam nadzieję, wykorzystam w przyszłości. A co u Was? Byliście kiedyś na wieczorze kawalerskim, a może go organizowaliście? Lubicie tego typu imprezy lub wyjazdy? Może macie jakieś fajne pomysły na prezenty? Dajcie znać! Czekam na Wasze komentarze. 

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy