Jedwabna poszetka - odważny kolor

Autor Mateusz - sierpnia 20, 2018

Cześć!

Jako, że sezon ślubny w pełni, mam dla Was sporo materiałów dotyczących dodatków, które udało mi się upolować przez ten czas. Ten rok jest szczególnie obfity jeśli chodzi o śluby i wesela w moim otoczeniu i jest mi niezmiernie miło, że mogę gościć na niemal każdym z nich. Dla moich znajomych, jak i dla mnie jest to naprawdę wielkie przeżycie i wydarzenie.

Wracając do dodatków, temat poszetek już mamy za sobą za sprawą tego wpisu. Tam gościem specjalnym była poszetka w kolorze białym. Poszetka jak najbardziej uniwersalna, pasująca do większości oficjalnych wyjść i wydarzeń. 


W czerwcu musiałem ponownie udać się na większe zakupy dodatków do garnituru i trafiłem na tę poszetkę. To, co mnie w niej zachwyciło to oczywiście kolor (w różnym świetle wygląda inaczej, zaraz się o tym przekonacie) ale i jej wykończenie. Po bokach zszyta jest jedwabiem w kolorze białym. Pięknie to wszystko kontrastuje i nadaje jej swoistego charakteru - tak jak i całej stylizacji. Lubię poszetki wykonane z jedwabiu głównie ze względu na to, że tak świetnie oddają kolory i mienią się w światłach weselnej imprezy. 


Dlaczego wybrałem taki kolor poszetki? Pasował mi do spinek w mankietach oraz muszki. Całość prezentowała się naprawdę dobrze. Zauważyłem, że od dłuższego czasu nie boję się już eksperymentować z kolorami, a i czasem sam coś doradzę moim znajomym, którzy dopiero poznają modę męską. 


Poszetka wykonana została w 100% z jedwabiu - nie gniecie się aż tak, jak te z lnu, ale ciężko z niej ułożyć wymyślne formy. Trochę praktyki i jakoś to idzie, chociaż muszę przyznać, że początki były ciężkie. Poszetka była dla mnie zbyt delikatna i szybko traciłem cierpliwość, teraz jest znacznie lepiej :)

Wykorzystujecie poszetki w swoich stylizacjach, czy raczej unikacie takich dodatków? A może jeszcze nie mielicie okazji do zakupu poszetki? Czekam na Wasze komentarze. Co sądzicie o kolorowych poszetkach? 

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy