Biała kamizelka męska - z czym ją nosić?

Autor Mateusz - stycznia 24, 2019

Cześć!
Pora na wpis typowo związany z modą, wokół której obracam się cały czas. Kamizelki od zawsze budziły we mnie nieokreśloną ciekawość, zawsze też kojarzyły mi się z ciekawie dobranymi stylizacjami i z wiedzą, którą musi posiadać osoba zakładająca ją. Lubię eksperymentować dlatego postawiłem na dość odważny krok - biała kamizelka męska.


Moja kamizelka posiada kilka drobiazgów, dzięki którym nabrała charakteru. Jest to pozłacana przypinka z sową oraz fake'owa poszetka wystająca z kieszonki. Całość bardzo mi się podoba - nie jest mdła, jednolita, widać tutaj (że tak to ujmę) pazur - wiecie o co mi chodzi. 


Materiał jest dość gruby, mam nadzieję, że kamizelka świetnie sprawdzi się na okres zimowo-wiosenny, kiedy ta pogoda jeszcze nie do końca przekonuje nas co do swojej stabilności. Jeśli chodzi o wybór faktury kamizelki - zdecydowanie powinna to być wersja matowa. Błyszczące materiały na zewnątrz kamizelki już dawno wyszły z mody i nie warto zaprzątać sobie nimi głowy.


Wewnętrzna strona kamizelki jest wykonana ze śliskiego materiału. Dzięki temu nie będzie "zostawała" z miejscu np. po podniesieniu do góry ramion. Ładnie dopasowuje się do ciała i umożliwia swobodne podążanie za ruchami ciała.


Guziki, jak widać, klasyczne, białe - zastanowię się jeszcze, czy przypadkiem nie wymienię ich na inne. Bardziej wzorzyste lub nieco bardziej krzykliwe. Kamizelka sama w sobie pięknie się prezentuje, lecz za mało mi w niej pazura - będę kombinować!


Podstawy przy noszeniu kamizelki:

  • nie może być ani za krótka, ani za długa - z tyłu nie może być widoczna koszula
  • nigdy nie rozpinamy wszystkich guzików - wygląda to niechlujnie
  • możemy rozpiąć jeden guzik od dołu i jeden guzik od góry, ale nigdy wszystkie
  • kamizelka powinna być dopasowana do ciała, boki nie mogą odstawać

Tutaj macie tył kamizelki - nie podoba mi się jedynie mechanizm regulacji z tyłu. Jest według mnie za bardzo widoczny. Nie ma co zrobić z paskami, które zostały przy zwężeniu tyłu kamizelki.


Kamizelkę można zakładać nie tylko do typowo formalnych stylizacji, ale także do tych bardziej casualowych, co świetnie sprawdza się właśnie w porze jesienno-zimowej, kamizelka spełnia wtedy funkcję dodatkowego "ocieplacza".

Biała kamizelka świetnie sprawdzi się w połączeniu z ciemniejszymi spodniami - zachowajmy pewien kontrast. Ja zestawiam ją z ciemniejszą koszulą (jednolita, w kolorze ciemno bordowym) i ciemnymi spodniami (bardzo ciemny szary) i muszę przyznać, że całość wygląda zachwycająco.

A Wy? Nosicie kamizelki, czy raczej jeszcze nie zdecydowaliście się na taką rewolucję w swojej garderobie?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy