Cienki portfel skórzany - mniej znaczy więcej?

Autor Mateusz - stycznia 28, 2019

Cześć!
Dzisiaj coś dla fanów minimalizmu i praktyczności galanterii skórzanej. Jeśli jesteś osobą, która posiada wypchany po brzegi portfel i nie wiesz jak się z tym uporać, a czujesz, że czas na zmiany - dobrze trafiłeś!

My, mężczyźni lubimy mieć wszystko pod ręką. Po co pamiętać o zabieraniu karty na punkty do Tesco za każdym razem, gdy wybierasz się na zakupy, skoro można ją nosić w portfelu 24/7? Dodajmy, że kart na punty i kart lojalnościowych jest naprawdę sporo, a ich liczba wcale nie maleje.

Pokażę Wam tutaj kilka rozwiązań, dzięki którym nie będziecie musieli męczyć się z grubym portfelem, który odbiera całej stylizacji elegancji i uroku.


Na cienki portfel zdecydowałem się przy okazji sezonu ślubno-weselnego, potrzebowałem czegoś, w czym schowam najbardziej potrzebne rzeczy, a nie wypcha to aż nadto moich kieszeni. Udało się - ja jestem mega zadowolony! Bardzo często wybierałem czarne portfele, tym razem zdecydowałem się na coś innego, w odcieniu jasnego brązu. Kolor cienkiego portfela skórzanego w dużej mierze zależy od padania światła i tego, czy jest to światło naturalne czy sztuczne. 


Portfel jest naprawdę cienki, idealnie układa się w kieszeni, nie spodziewałem się, że tak szybko się do niego przyzwyczaję i nie będę chciał wrócić do wypchanego portfela, który teraz wydaje mi się naprawdę niechlujny. Jeśli coraz częściej stawiasz na smart-casualowe stylizacje, lubisz ubierać się elegancko i z charakterem - taki portfel spełni Twoją potrzebę otaczania się galanterią dobrej jakości i przede wszystkim: praktyczną!

Jakie są zalety wybrania cienkiego portfela skórzanego?

  • nie zbierasz niepotrzebnych rachunków (może czas założyć teczkę na rachunki za sprzęty i ubrania? :)),
  • cienki portfel nie zniekształca materiału, z którego wykonane są spodnie, nie odkształca się w marynarce,
  • nosisz przy sobie tylko to, co musisz,
  • cienki portfel uczy porządku,
  • jest niesamowicie elegancki,
  • w całości mieści się w dłoni.

To, co podoba mi się w tym portfelu to fakt, że mogę zmieścić tutaj dwie karty bankowe, dwie karty punktowe i banknot - więcej nie potrzebuję. Wiadomo - wszystko zależy od tego, jaki tryb życia prowadzisz, w jakim zawodzie pracujesz, czy często używasz transakcji bezgotówkowych - a domyślam się, że często!

Propozycję cienkiego portfela skórzanego znajdziesz w sklepie internetowym Modny Portfel. Moje zamówienie szło nie dłużej, niż 3 dni robocze, także nawet jeśli nie kupujecie portfela dla siebie, a na prezent - wszystko dojdzie na czas!


Co z kartami lojalnościowymi? Co z punktami do Biedronki, Kauflanda, Tesco, Empiku i innych? Coraz częściej korzysta się z aplikacji, w które można wpiąć swoje karty lojalnościowe, i bez większego problemu można się nimi posługiwać z poziomu telefonu. Aplikacja sczytuje kod kreskowy, który później pokazuje się w sklepie kasjerce. Proste, prawda?

Co z kartami stacji paliw? Podejdźmy do tego praktycznie - tankując auto musisz podjechać na stację samochodem... Dlaczego by więc kart na punkty nie zostawić w samochodzie i używać jej tyko wtedy, kiedy jest potrzebna?

Mam nadzieję, że Wasze wątpliwości odnośnie wyboru cienkiego portfela skórzanego zostały rozwiane i przekonałem Was, że to naprawdę dobra decyzja. Wypchane po brzegi portfele odchodzą w zapomnienie, bezgotówkowych transakcji jest coraz więcej, liczy się prostota i praktyczność.

A Wy? Korzystacie z cienkich portfeli skórzanych, czy raczej nie wyobrażacie sobie życia bez drobnych? Czekam na Wasze odpowiedzi! 

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy