Jaka koszula na wiosnę? Wprowadzenie odrobiny koloru!

Autor Mateusz - kwietnia 12, 2019

Cześć!

Jak doskonale wiecie uwielbiam koszule, zawsze stawiam na dobre jakościowo materiały i staram się nie kupować bubli, których w późniejszym czasie z powodzeniem mógłbym żałować. W dzisiejszym wpisie mam dla Was coś, co zagościło w mojej garderobie nie bez przyczyny.


Mamy wiosnę! Co prawda dopiero od kilku dni możemy cieszyć nią w pełni, ale jak najbardziej czas już na odświeżenie garderoby! W pierwszym rzucie mam dla Was tę oto koszulę. Co mnie w niej najbardziej urzekło? Czytajcie dalej, a z pewnością się dowiecie!


Koszula została wykonana w 97% z bawełny i 3% elastanu. Bardzo dobrze się ją nosi, rozciąga się wystarczająco. Bardzo podoba mi się się fakt, że nawet, gdy podwinie się rękawy, całość nadal wygląda naprawdę stylowo.


Wzór to typowe grafikowe róże w kolorze czerwonym. Dobrze prezentują się na granatowej koszuli. Wzór jest dość delikatny, niezbyt agresywny, ale to prawda - rzuca się w oczy, ale właśnie to podoba mi się w niej najbardziej!


Koszula posiada niezbyt widoczne guziki przy rękawach oraz kołnierzyku - to także w fajny sposób na dopełnienie stylizacji. Koszulę najczęściej zakładam do stroju codziennego - do casualowych spodni oraz sportowych butów.


Kolor w różnym świetle wygląda różnie - możecie to zaobserwować na powyższych zdjęciach. Niemniej koszula jest o wiele ciemniejsza niż np. na zdjęciu powyżej. Długie rękawy koszuli sprawiają, że wiosną nie będzie za zimno, a latem ochroni nas ona od działania promieni słonecznych. 


Jedyną wadą koszuli jest fakt, że dość mocno się gniecie, no ale w końcu mamy do czynienia z bawełną, więc to nie jest taka prosta sprawa, jak mogłoby się wydawać. Niemniej z zakupu jestem bardzo zadowolony. Podoba mi się zarówno krój, jak i kolor oraz grafika. Chciałem w ten sposób do mojej garderoby wprowadzić nieco więcej koloru i wzorów :)

Jak sądzicie, udało mi się?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy