Koszula w grochy - jak nosić?

Autor Mateusz - kwietnia 19, 2019

Cześć!

Jako, że na blogu pojawia się coraz więcej wiosennych propozycji, tak i tym razem mam dla Was coś specjalnego. Jak mogliście zauważyć zacząłem eksperymentować z kolorami ale i wzorami - mam nadzieję, że i dzisiejsza koszula przypadnie Wam do gustu!


Koszula to ta z rodzaju slim-fit, dzięki czemu z powodzeniem dopasuje się do sylwetki. Dobrze wygląda zarówno wpuszczona w spodnie, jak i wyciągnięta na wierzch. Wiem, że nadal wiele osób, boi się z eksperymentowaniem z własnymi stylizacjami - ale nie ma czego. To nie jest wyścig, to nie jest konkurs, najważniejsze jest to, by czuć się dobrze i cieszyć się z tego, że moda daje nam tak wiele możliwości! :)

Koszula granatowa w białe grochy według mnie świetnie sprawdzi się nie tylko wiosną, ale także wczesnym latem. Podwinięte rękawy wyglądają dobrze - nie bójcie się takiego zabiegu!


Koszula została wykonana w 65% z poliestru i w 35% z bawełny, a mimo to strasznie obłazi wszystkimi "niteczkami" i "włoskami" np. z szalika. To jedyny minus tej koszuli. W domu zawsze dam radę się oczyścić z takich niechcianych gości, ale już w restauracji czy na mieście może być niemały problem. Więc jeżeli zamierzacie kupić taką koszulę rozważcie to, że większość drobinek się do niej czepia.


Kołnierzyk tradycyjny, tutaj nie ma nic niezwykłego. Samo wykończenie bardzo mi się podoba.

Do czego założyć koszulę w grochy? Świetnie powinna sprawdzić się przy jednolitych, ciemnych lub jasnych spodniach. Takie kontrastowe połączenia zawsze rzucają się w oczy i przyciągają uwagę. Myślę, że warto postawić na takie rozwiązania. 


Sam osobiście do takiej koszuli nie założyłbym już marynarki, myślę, że niepotrzebnie nadałaby stylizacji ciężkości. Takie połączenie koszuli z jednolitymi spodniami będzie dobrym wyborem. Jak widzicie i powoli ja się przełamuję i stawiam na większą ilość wzorów w mojej garderobie. 

Mam nadzieję, że moje wpisy pomogą Wam jakoś zorganizować własne stylizacje i postawić na rozwiązania, które są na tyle proste, że bez problemu wprowadzicie je w swoje życie. 

Lubicie koszule w grochy, czy raczej stroicie od takich wzorów? Jakie wzory na koszulach lubicie najbardziej?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy