Kurtka polskiej marki Turbokolor

Autor Mateusz - kwietnia 16, 2019

Cześć!

Kolejny wpis z propozycją wiosenną, która mnie osobiście niesamowicie zachwyciła! Mowa o polskiej marce Turbokolor, dzięki której odkrywam wciąż to nowe elementy garderoby, których jeszcze do niedawna nie potrzebowałem, a teraz wiem, że trudno mi będzie przejść obok nich obojętnie!

Dzisiaj coś nieco bardziej casualowego, coś co z pewnością przypadnie Wam do gustu!


Najbardziej podoba mi się to, że kolory są tak wyraźne. Dokładnie widać czerń i kolor żółty, a osobiście uważam, że połączenie tych kolorów jest jednym z lepszych. Dlaczego zdecydowałem się na zakup tej kurtki?


Głównie ze względu na to, że jest produkowana przez polską markę, w Polsce. To świetne uczucie wiedzieć, że wydane przeze mnie pieniądze zostaną w Polsce! Nie muszę chyba wspominać o tym, że skusił mnie sam design kurtki. Zarówno pod względem kolorystycznym, jak i zwracając uwagę na czcionkę, czy wykończenie!

Aplikacje na plecach oraz piersi są haftowane, co jeszcze bardziej podkręca jej design!


To zdjęcie jest nieco zakłamane, bo tak naprawdę kolor kurtki to 100% czerń, ale i takie rzeczy się zdarzają przy fotografowaniu :) Zewnętrzna część kurtki została wykonana w 100% z bawełny, bo niesamowicie mnie cieszy, bo wiem, że niewielu producentów decyduje się na takie zagranie.


Wnętrze kurtki to 100% poliester, dzięki czemu kurtka nie haczy i nie ociera się ciągle o to, co mam pod spodem. Wewnątrz mamy także małą kieszonkę zapinaną na napy. Fajne miejsce na mały portfel czy nawet telefon.


Cała kurtka na zewnątrz zapinana jest na napy - dzięki temu możemy dość szybko się zapiąć, jak i rozpiąć, o wiele szybciej, niż w przypadku tradycyjnych guzików. Wydaje się, że napy są naprawdę porządnie przymocowane do kurtki - mam nadzieję, że nie zobaczę na nich śladów użytkowania przez długi czas!


W środku możemy spotkać sporą metkę producenta. Ale i w tym przypadku zachowany jest minimalizm - właśnie to w marce Turbokolor bardzo mi się podoba!


Rękawy posiadają ściągacze, dzięki którym całość nie podwija mi się do góry. 

Z zakupu jestem jak najbardziej zadowolony i mam nadzieję, że kurtka posłuży mi przez kilka sezonów. Pokładam ogromne nadzieje w tym, że kolor czarny tak szybko się nie spierze i będę mógł cieszyć się jej dobrym wyglądem przez naprawdę długi czas.

A Wy? Macie już wybrane kurtki bądź płaszcze na wiosnę?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy