Wzorzysta koszula - kolory znów w natarciu!

Autor Mateusz - czerwca 10, 2019

Cześć!

Pamiętacie moje dwa wpisy na blogu, w których pokazywałem Wam moje koszule? Tutaj macie koszulę w grochy a tutaj koszulę z pięknym wzorem. Któraś z tych dwóch przypadła Wam do gustu?A może dzięki takim wpisom kupiliście wzorzyste koszule albo chociaż rozważyliście ich zakup? Dzisiaj mam dla Was kolejną propozycję i mam nadzieję, że i ona przypadnie Wam do gustu!


Wzór, jak widać, jest pstrokaty - właśnie dzięki niemu koszula zwróciła na siebie moją uwagę. Wiedziałem, że muszę ją mieć w swojej kolekcji! Na wzór składają się kwiatki mniejsze i większe, kropki i kropeczki i właśnie taka mnogość detali najbardziej mnie urzekła. 


Przyznam szczerze, że rzadko widuję mężczyzn w takich koszulach. Dlaczego? Wciąż sam zadaję sobie to pytanie. Ale mam też i swoją teorię - w jednolitych ubraniach czujemy się po prostu bezpieczniej. Nie lubimy się wyróżniać, nie lubimy zwracać na siebie uwagi. Czym to jest spowodowane? Brakiem wiary w siebie, czy może strachem przed jakąś modową wpadką? 

Według mnie im więcej człowiek eksperymentuje, im więcej próbuje - tym lepsze ma porównanie. Czy jest mu w czymś do twarzy, czy jednak nie. Mam nadzieję, że osoby, które mnie czytają uwierzą w siebie i będą kombinować z modą męską - bo o to w tym wszystkim chodzi! :)


Wracając do koszuli. Oczywiście jest to koszula slim fit, w 100% bawełniana - także mimo ciemnej barwy idealnie sprawdzi się w lato. Wiadomo - nie będę zakładał jej, gdy za oknem będzie lał się z nieba żar, ale myślę, że warto mieć taką koszulę w swojej kolekcji.

Wzór nietuzinkowy, przyciągający uwagę, dobra jakość szwów i guzików. Podoba mi się zastosowanie czerwonej nici przy guzikach - wszystko pięknie się ze sobą komponuje! :)

A Wy? Lubicie wzory i różne kolory, czy raczej uciekacie od takich rozwiązań? Nie mogę się doczekać Waszych opowieści i komentarzy!

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy