Zegarek męski - Yourturn

Autor Mateusz - grudnia 09, 2019

Cześć!

Dawno mnie tutaj nie było, ale wracam! I mam dla Was z tej okazji kilka wpisów, które trzymałem ciągle w szkicach :) Zaczniemy od zegarka, który miałem okazję testować. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu tak samo, jak mi :)



Zegarek przypadł mi do gustu od pierwszego spojrzenia, a gdy miałem go już na swojej ręce wiedziałem, że posłuży mi przez długi czas! Cena nie jest wygórowana - zapłaciłem za niego około 100 zł, więc myślę, że wyszedłem na tym nie najgorzej :)



Garść danych technicznych (przecież wszyscy je lubimy :)):
  • koperta wykonana ze stali szlachetnej,
  • pasek wykonany ze stali szlachetnej,
  • zapięcie na sprzączkę,
  • kolor jednolity,
  • mechanizm kwarcowy,
  • wyświetlacz analogowy.
Zegarek świetnie leży na ręce, koperta nie jest zbyt gruba, co także mi odpowiada (nie czuję takiego przytłoczenia mając go na ręce). 


Nie mogę narzekać na jakość wykonania - dla mnie wszystko jest na swoim miejscu, wszystko jest czytelne i nie mam problemu z odczytaniem godziny. 

Wymiary (one size):
  • obwód 18 cm,
  • szerokość przegubu: 2,3 cm,
  • przekrój: 4,1 cm,
  • wysokość 1,1 cm.
Taki nie za duży, nie za mały :)


Wszystkie zegarki, które już opisywałem na blogu znajdują się pod tym linkiem -> klik. Bez wątpliwości mogę stwierdzić, że to jeden z moich ulubionych zegarków, jest bardzo wygodny, nie przemieszcza się na ręce. Do zamówienia dostałem także drugi pasek, wykonany z materiału, w kolorze granatowym (jeszcze nie miałem okazji go nosić, więc nie powiem, czy jest wygodny :)).


A Wy? Lubicie zegarki z paskami wykonanymi ze stali nierdzewnej czy może skórzanymi? A może mieliście już okazję nosić zegarek z materiałowym paskiem? Czekam na Wasze komentarze!

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy