Zegarek męski SEIKO Chronograph

Autor Mateusz - grudnia 18, 2019

Cześć! Ostatnio mam okazję testować zegarki, więc korzystam i nie wzbraniam się :) Mam nadzieję, że ta recenzja jak najbardziej przypadnie Wam do gustu, a kto wie, może właśnie taki prezent sami sobie sprawicie na Święta?


Jak doskonale możecie zauważyć - zegarek jest naprawdę elegancki, według mnie dość uniwersalny - sprawdzi się zarówno przy stylizacjach eleganckich, formalnych, jak i tych bardziej casualowych. Dla mnie to był jeden z lepszych wyborów :)



Pasek został wykonany ze skóry naturalnej - w tym przypadku kolor czarny. Pięknie się prezentuje, elegancko i naprawdę szykownie. Kolor srebrny i czerń według mnie zawsze do siebie pasują :)


Koperta nie jest za duża - naprawdę dobrze się prezentuje. W środku mamy mechanizm kwarcowy, a co za tym idzie jest pewność dokładności podawanej godziny. Więc to jak najbardziej na plus. Przeciętnie bateria w takim zegarku powinna działać dwa lata nieprzerwanie, jak będzie w tym przypadku? Zobaczymy :)



Po ściągnięciu z ręki zegarek prezentuje się w ten sposób. Tutaj muszę powiedzieć od razu, że jestem pod wrażeniem "plastyczności" paska. Naprawdę dobrze dopasowuje się do obwodu ręki, jest miły w dotyku, pięknie wygląda.

Garść danych technicznych dla osób, które uwielbiają zegarki:
  • wodoszczelność: do 100 m,
  • rodzaj koperty: stal szlachetna,
  • mechanizm: kwarcowy,
  • kolor tarczy: czarny,
  • szkiełko: mineralne (hardlex),
  • szerokość koperty: 42 mm,
  • grubość koperty: 10 mm.

Tarczę w tym przypadku chroni nam utwardzone szkiełko mineralne Hardlex Crystal. Jak na razie nie jestem w stanie powiedzieć, czy ta ochrona jest wystarczająca, ale skoro wcześniej nie uszkodziłem żadnego zegarka to i w tym przypadku pójdzie gładko.

Oprócz pomiaru godziny mamy tutaj także chronograf, datownik, sekundnik. Jak na razie korzystałem w pełni z funkcji sekundnika i bardzo sobie to chwalę :)

Zegarek dobrze leży na ręce, wygodnie kontroluje się jego zapięcie, przez co nie ma wrażenia zbyt luźnego, czy za mocno ściśniętego zegarka na ręce. Jestem także zadowolony pod względem wyglądu zegarka - czerń to naprawdę moje klimaty!


A Wy? Macie zegarek z mechanizmem kwarcowym, automatycznym? Jaki wybieracie? Kierujecie się dokładnością odmierzanego czasu, wyglądem zegarka, czy raczej po prostu ceną?

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy