Torba męska - do pracy

Autor Mateusz - grudnia 30, 2021

Bardzo długo nosiłem do pracy przede wszystkim plecaki lub aktówki. Nie mogłem się przekonać do toreb męskich, niezależnie od materiału, z jakiego byłyby zrobione. Wydaje mi się, że to z powodu dość małego wówczas wyboru i niewielu modeli, które podobałyby mi się. Teraz żałuję, że tak późno się na zakup zdecydowałem! Dlaczego? Zapraszam Cię do mojego wpisu.


Torba dla mężczyzny?

Otóż to! Zdaję sobie sprawę, że wiele osób, tak jak ja, podchodzi z bardzo dużą rezerwą do tego typu rozwiązania. Rozumiem, że wynika to z tego, iż torebka lub torba zawsze była kojarzona z wyłącznie damskim atrybutem, który kłóci się z wizją męskiego stylu. Po dłuższym użytkowaniu jestem w stanie stwierdzić, że to bardzo praktyczny i funkcjonalny element stroju. Szczególnie do pracy, ponieważ jest w stanie pomieścić wszystko, czego potrzebuję i nawet wiele więcej!

Jeśli jesteś ciekawy i zdecydowany na zakup męskiej torby, to przede wszystkim zwróć uwagę, aby pasowała do Twoich indywidualnych potrzeb i upodobań. Najlepiej, aby była połączeniem praktyczności z niebanalnym designem, bowiem w ten sposób będziesz w stanie skutecznie podkreślić i dopełnić wszystkie swoje stylizacje.

Pierwszym kryterium, jakie musisz rozważyć, jest wielkość. Nie bez powodu jest to jeden z ważniejszych aspektów, ponieważ nie każdy z nas lubi brać ze sobą laptopa lub ważne dokumenty. Jeśli tak, jak ja, chcesz ją nosić przede wszystkim do pracy, to postaw na minimalny rozmiar A4.

Kolejna cecha, która potrafi zaważyć o decyzji zakupu, jest bezsprzecznie materiał i sposób wykonania. Szwy powinny być przede wszystkim starannie wykonane oraz mocno zaciśnięte – inaczej możesz zapomnieć o noszeniu cięższych rzeczy lub wkładaniu ich większej ilości. Mogą niestety szybko puścić i będą stale pojawiały się dziury, a naprawa będzie kolejnym kosztem. Materiał również jest istotny z tego samego powodu. Może szybko się zetrzeć, zniszczyć i nawet stracić kolor. Dlatego wybieraj mądrze!

Ostatnią rzeczą, na którą chciałbym, abyś zwrócił uwagę przy zakupie to jej kształt i układ. Najlepiej, aby wybrana przez Ciebie torba posiadała odrębne przegródki na przykład na dodatkowe przedmioty, takie jak: klucze, portfel, notes lub nawet  telefon, jeżeli nie lubisz go nosić w kieszeni lub dłoni. Kształtem również nie powinna odbiegać od klasycznego prostokąta, ponieważ inaczej straci ogromnie na swojej funkcjonalności.

Co w torebce?

Tak samo, jak torebki damskie – torba męska powinna być dobrze zaopatrzona na każdą okazję, jaka może się przytrafić. Co na przykład? Dobrze byłoby mieć zawsze przy sobie leki przeciwbólowe, które przydadzą się w razie nagłego bólu, którego będziesz musiał się pozbyć, aby nie utrudniał Ci czynności zawodowych. 

Nie zapominaj też nigdy o chusteczkach! Ich użyteczność jest nieoceniona, ponieważ przydają się nie tylko w momencie rozlania jakiejś cieczy, ale również wytarcia własnego nosa lub nawet szybkiego zatamowania skaleczenia. Możesz je również podarować komuś, kto będzie ich w danym momencie potrzebował.

Ostatnia i najważniejsza rzecz, jaka musisz zawsze trzymać w torbie to portfel i dokumenty. Wydaje się oczywiste, prawda? Jednak wiele moich znajomych chowa tak ważne przedmiotu zupełnie gdzieś indziej – kieszenie kurtek, spodni, a powinny znajdować się w jednym, konkretnym miejscu, aby uniknąć zgubienia oraz szukania ich wszędzie. Mam nadzieję, że pomogłem. Do następnego!

  • Udostępnij:

Może Ci się spodobać także

0 komentarzy